Nedan har vi samlat några av de vanligaste frågorna som vi får. Hittar du inte ett svar på din fråga kan du kontakta vår kundtjänst så hör vi av oss till dig så snart som möjligt!

Hur spårar jag leveransen av min beställning?

Du kommer att få en spårningslänk till postföretaget när din beställning har lämnat vårt lager. Via länken kan du se den förväntade leveranstiden på ditt paket.

När kan jag förvänta mig att min beställning levereras?

Vi på GearFreak.se skickar iväg beställningar alla arbetsdagar så att du ska få dina varor så snabbt som möjligt. Vanligtvis får du ditt paket inom 2–4 arbetsdagar.
Beställningen kan spåras hela vägen med spårningsnumret.

Kan jag lägga till fler produkter i min beställning?

Du kan enkelt lägga till fler varor i din beställning. En förutsättning för detta är dock att vi ännu inte har sammanställt och packat din ursprungliga beställning. Kontakta vår kundtjänst om du har hittat en vara som du vill lägga till.

När kommer varan finnas i lager igen?

Vi kan inte alltid säga när varan kommer att finnas i lager igen, men vi tar gärna på det åt dig. Kontakta oss om du hittar en specifik produkt som inte finns i lager, så att vi kan kontakta tillverkaren och ge dig en tidsuppskattning. Du kan kontakta oss via e-post: info@GearFreak.se.

Jag vill ha mer information om produkten.

Om du inte hittar tillräcklig information om varan på vår webbplats kan du alltid ta kontakt med oss via e-post: info@GearFreak.se. Vi försöker alltid svara på dina frågor om vi kan eller ta kontakt med leverantören som ofta kan ge ett mer tillfredsställande svar. Försök att ställa din fråga så tydligt som möjligt när du kontaktar oss via e-post. På så vis kan vi ge dig ett så bra svar som möjligt.

Jag har inte fått en orderbekräftelse.

Om du inte har fått en orderbekräftelse rekommenderar vi följande: Kontrollera orderbekräftelsen har hamnat i skräpposten. Kontakta oss via telefon eller e-post om du inte hittar orderbekräftelsen. Då kan vi skicka den igen och ta reda på om e-postadressen stämmer.

Hur returnerar jag min beställning?

Du kan enkelt returnera din beställning via vår portal för returer här.
Det går snabbt och enkelt att returnera varor. Vårt team tar hand om returerna i vårt lager. Det tar vanligtvis några dagar från och med returkvittot.
Du har öppet köp i 100 dagar från och med beställningsdagen, så ingen stress!

Om du vill byta ut en vara mot en annan kan du göra en ny beställning på en gång, så vi gör en återbetalning när vi har fått tillbaka den första beställningen.

Vad ska jag göra om min vara är defekt?

Kontakta vår kundtjänst med en beskrivning och foton så att vi kan hantera ärendet så snabbt som möjligt.

Hur kontaktar jag kundtjänst?


Skriv ett mejl till oss:

E-post: info@GearFreak.se